• כרטיס רופא
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    קורס תקשורת לרופאים והכנה לראיונות טלוויזיה, רדיו ועיתונות, ופרסום ברשתות החברתיות


    קהל היעד:

    רופאות ורופאים המעוניינים להשתלב בעולם התקשורת, עומדים לפני ראיון, או מבקשים להכיר את עולם הרשתות החברתיות, להשתלב בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, ולדעת כיצד להגיע אל קהל הצופים והגולשים למינוף העסק ולפרסום. הקורס גם יביא הצצה אל מאחורי הקלעים של הנעשה בעולם העיתונות והטלוויזיה.

     

     

    שיעור 1: מאחורי הקלעים של עולם התקשורת הטלוויזיונית והכתובה –  20:30-21:30

    מנחה: ד"ר איתי גל

    מה כוללת מערכת חדשות בטלוויזיה: התפקידים השונים (עורך, מפיק, מגיש, מבזקן, מגישים), בחירת הליינאפ, סטרייפים

    מערכת חדשות עיתונאית: תפקיד עורך הלילה, דסק החדשות, מבזקנים, כתבים, מי במערכת,

    כיצד זורמות הידיעות אל כתב הבריאות: תפקידי הדוברים, קומוניקטים. "ביפר", ווצאפים, הודעות שונות, פרוטוקולים. הדלפות. ישיבות. מעקב. סוכנויות הידיעות – סוגים. כתבי עת. 

    כיצד ליצור קשרים עם כתב: איך לתפוס כותרות, איך לשכנע את הכתב באייטם טוב ומוכר

    סוגי כתבות בעיתונות הכתובה: כתבת חדשות, כתבת מגזין

    תפקיד העורך והעורך הלשוני, תפקידי העורך הראשי, הערוצים השונים.

    הייעוץ המשפטי: מה אסור, מה מותר.

    כותרת – זה כל הסיפור: כיצד בוחרים את הכותרת הנכונה, מה החשיבות שלה.

     

    שיעור 2: הריאיון הטלוויזיוני והכתוב –   20:30-21:30

    מנחה: ד"ר איתי גל

    סוגי ראיונות בטלוויזיה ובעיתונות.

    כיצד מוציאים ממרואיין כותרות.

    תפקידי התחקירן: מה להגיד ומה לא להגיד. חשיבות התחקיר המקדים

    המסר המרכזי שאנו מבקשים להעביר בראיון.

    כללי התנהגות בראיון עצמו, תנאים שהמרואיין דורש – והתגובה. שפת הגוף על קצה המזלג.

    העברית הנכונה: כללי ברזל.

    ראיון בזום / סקייפ: טריקים, ציוד הכרחי, כיצד להתנהל, תאורה, סאונד, הכנות לפני.

    איפור לפני ראיון: חשיבותו, כיצד מתבצע האיפור.

     

    שיעור 3: שפת הגוף בראיון המצולם – 20:30-21:30

    מנחה: מעיין בשן, מומחית ופרשנית לשפת גוף

     

    שיעור 4: כיצד למנף את העסק ברשתות החברתיות – 20:30-21:30

    מנחה: ד"ר איתי גל

    פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם – איך להשתמש, איך לתפעל. איך להעלות פוסטים ויראליים. כיצד להשתמש ברשתות כדי למנף את העסק. הפרסום ברשתות החברתיות.

     

    עלות:
     

    250 ₪ לרופא/ה חבר הר"י (סטודנט/סטאזר/מתמחה/מומחה/גמלאי)

    400 ₪ לרופא/ה לא חבר הר"י



     

    לשאלות – IMA-Online-school