• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    כל מה שרצית לדעת על כרטיס הרופא (מולטיפאס)!

    אחת ההטבות העיקריות שהר"י מעניקה לרופאות ולרופאים המשלמים דמי חבר הינה כרטיס הרופא (מולטיפאס) – כרטיס חברות אקסלוסיבי המעניק הטבות והנחות במגוון בתי עסק.
    אנו גאים להשיק כרטיס רופא חדש לכל הזכאים, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומגוון רחב יותר של הטבות והנחות.

    מי זכאי לקבל את כרטיס הרופא (מולטיפאס)?

    +

    רופאים ורופאות, חברי וחברות הר"י מן המניין. סטודנטים וסטאז'רים שרשומים במאגר.

    הכרטיס מיועד לשימוש הרופא/ה ובני המשפחה, ללא החזקת כרטיסים נוספים לבני משפחה. ניתן לקבל את ההטבות וההנחות גם ללא נשיאת הכרטיס הפיזי, זאת באמצעות הקראת מספר הכרטיס במעמד התשלום.

    ניתן להעביר את מספר הכרטיס לבני משפחה, אך הטעינה תתבצע רק מכרטיס האשראי של בעל/ת הכרטיס.

    מצטרפים חדשים להר"י אינם צריכים להגיש בקשה מיוחדת, כרטיס רופא יונפק על סמך המידע שהוזן בטופס ההצטרפות.

    חברים ותיקים שאין להם כרטיס והם זכאים לקבל יכולים להגיש בקשה באמצעות טופס

    בעת ההנפקה יישלח סמס עם גישה לקבלת מספר הכרטיס לשימוש מיידי. הכרטיס הפיזי צפוי להישלח עד 45 יום מרגע ההנפקה.

    סטודנט/ית לרפואה בשנה האחרונה ללימודים זכאי/ת להצטרף להר"י כחבר/ה עמית/ה. החברות בתקופת הלימודים הינה ללא עלות. 

    סטאז'ר/ית זכאי/ת להצטרף להר"י כחבר/ה עמית/ה. החברות בתקופת הסטאז' הינה ללא עלות.

    * סטודנטים וסטאז'רים יקבלו קוד דיגיטלי. כאשר ישתנה הסטטוס שלהם ל-MD יודפס עבורם כרטיס פיזי ויישלח אליהם באמצעות הדואר.

    להצטרפות להר"י והנפקת כרטיס רופא (מוליפאס), הנפקת כרטיס לחבר קיים

    קיבלתי כרטיס דיגיטלי, ולא נשלח אליי הכרטיס הפיזי

    +

    אין צורך להגיש בקשה נוספת. בקשתך נקלטה במערכת והכרטיס החדש (מולטיפאס) יישלח לכתובתך המעודכנת אצלנו.
     

    בעיות בקבלת הודעת טקסט

    +

    ביקשתי לקבל QR קוד או ברקוד בסמס ולא קיבלתי - ייתכן שיש חסימה למספרך במערכת של ספק הסמס; עליך ליצור קשר עם מחלקת השירות.

    קיבלתי סמס לצפייה בקוד הכרטיס עם קישור. לחיצה על הקישור מובילה לעמוד שגיאה - הקישור שכולל בתוכו את קוד הכרטיס ניתן לשימוש מוגבל. יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי לצפות במספר הכרטיס או לבקש שליחת סמס עם QR קוד וברקוד לתשלום בבית העסק. הקישור יהיה מוגבל לשימוש ל-20 דקות, ולאחר מכן לא ניתן יהיה לפתוח שוב את אותו קישור.

    מה ניתן לעשות עם כרטיס הרופא (מוליטפאס)?

    +
    • מימוש בבתי עסק נבחרים - ביצוע עסקאות
    • מימוש הטבות בחנויות ובאתר כרטיס הרופא - מבצעים משתלמים והנחות לחברי/ות הר"י
    • תשלום על מגוון ממוצרי הר"י והמועצה המדעית - לא כולל קורסים ותשלום דמי חבר


    ראו מה ניתן לעשות עם כרטיס הרופא (מוליטפאס)

    נכון להיום מתאפשרות רכישה פיזית בלבד בקופת בית העסק.

    האם ניתן לרכוש את מוצרי הר"י באמצעות הכרטיס?

    +

    כן, ניתן לרכוש מוצרים מסויימים של הר"י באמצעות כרטיס הרופא ובהנחה של 15%. לרכישת מוצרי הר"י

    מה הפעולות שניתן לבצע באתר, בעמוד הכרטיס שלי?

    +

    ניתן לראות בעמוד הכרטיס שלי את היתרה בכל אחד מהארנקים, פירוט העסקאות בבתי עסק ובקשה לקבלת החזר טעינה, היסטוריית הטעינות בכרטיס ואת ביטולי הטעינות - בכל עת.

    צפו בפעולות שניתן לבצע

    איך ניתן לשלם עם הכרטיס?

    +

    ראו כאן את כל הדרכים לתשלום עם כרטיס הרופא (מוליטפאס)

    ראו איך ניתן לשלם באופן דיגיטלי ללא צורך בכרטיס פיזי

    לשימוש מיטבי בהנחות, אנו ממליצים לשמור את המספר במקום מאובטח ונגיש.

    בקופת בית העסק יש להגיד לקופאי/ת באיזה כרטיס מדובר. יש בתי עסק שיכירו את הכרטיס ויש כאלה שיכירו אותו גם בשם מולטיפאס או רעיונית או גלובל תו.

    איזו הנחה מקנה הכרטיס?

    +

    תשלום באמצעות כרטיס הרופא מעניק את ההנחות הבאות:

    1. מדי חודש תיפתח זכאות להטבת זהב מיוחדת של 20% הנחה על טעינות עד לסכום של 1,000 ש"ח

    2. לאחר מימוש ההטבה, ההנחה בהמשך הטעינות תהיה קבועה, על סך 15% עד לתחילת החודש הבא.

     

    ניתן למימוש ברוב מוצרי הר"י והמועצה המדעית.
    לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס הרופא עבור דמי חבר להר"י, דמי חבר לאיגודים המדעיים, ודמי רישום לקורסים והשתלמויות.
    אנו ממליצים לבדוק האם ניתן לשלם על המוצר באמצעות כרטיס הרופא, לפני טעינתו.

    בטעינת כסף בכרטיס הרופא (מולטיפאס), תינתן הנחה משמעותית המחולקת לשני ארנקים:

    לאחר הקלדת סכום הטעינה, המערכת תפחית מהסכום שהוזן את שיעור ההנחה בהתאם, והתשלום יבוצע על הסכום הסופי לאחר ההנחה.

    ארנק רשתות המסחר המובילות, בעל שיעור ההנחה הגבוה יותר, הוגדר כברירת מחדל לשימוש ביתרה.

    במצב שבו תהיה יתרה בשני הארנקים, המערכת תשתמש ראשית בארנק עם שיעור ההנחה הגבוה, ורק לאחר שהסכום שם יסתיים המערכת תעבור לניצול הסכום מהארנק השני שמקנה הנחה בשיעור נמוך יותר.
     

    צפייה ביתרת הארנקים בעמוד הכרטיס שלי

    איך מטעינים את כרטיס הרופא (מוליטפאס)?

    +

    יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי, לבחור בלשונית "טעינת כרטיס", לבחור את הארנק הרלוונטי (מימוש בחנויות אופנה ומסעדות = ארנק של 15%, מימוש ברשתות מזון = ארנק של 7%) ולהקליד את סכום הטעינה הרצוי.

    המערכת תחשב את הסכום לתשלום (שיעור ההנחה יופחת מהסכום הנקוב). בסיום התהליך תקבלו הודעת טקסט עם עדכון יתרתכם.

    * התשלום מתאפשר עם כרטיס אשראי על שם הרופא/ה בלבד; לא מכבדים דיינרס.

    יש הגבלת טעינה חודשית של 10,000 שקלים. 
    אין הגבלת טעינה יומית, ניתן לממש את מלוא הסכום ביום אחד.

    *בכפוף למגבלות והתניות הרשת. יש רשתות שמאשרות תשלום עד לגובה מסוים מהעסקה.
    לתמיכה אנא צרו קשר: מולטיפס 072-2569255 המוקד פעיל עד השעה 22:00

    האם ניתן להיכנס לכרטיס הרופא (מולטיפאס) גם מאפליקצית הר"י?

    +

    כן. אזור כרטיס הרופא (מולטיפאס) מופיע גם באפליקצית הר"י.

    במידה ואזור זה לא מעודכן או מוביל לאתר הכרטיס הישן, צריך להתנתק מהאפליקציה בתפריט מצד ימין ולהתחבר שוב.

    האם אפשר לעקוב אחר העסקאות שביצעתי עם הכרטיס?

    +

    בעמוד הכרטיס שלי ניתן לעקוב אחר העסקאות בלשונית ביצוע עסקאות.

    האם ניתן לקבל זיכוי על טעינה בכרטיס?

    +

    כן. הסכום הטעון בכרטיס יאופס (יופחת באופן מלא וינוכה מהטעינה) במידה ולא בוצע שום שימוש בסכום הטעינה.
    הזיכוי עצמו יבוצע דרך חברת האשראי אשר מחזירה את הכסף לכרטיס אשראי בו בוצע התשלום.

    לתמיכה אנא צרו קשר: מולטיפס 072-2569255 המוקד פעיל עד השעה 22:00

    קיבלתי הודעה על תקלה שאירעה בתהליך הטעינה, מתי זה יטופל?

    +

    המערכת סורקת את השגיאות שהתגלו ומטפלת בהן באופן אוטומטי. בסיום הטיפול יתקבל עדכון בהודעת טקסט.

    הייתי בבית עסק שלא זיהה את כרטיס הרופא (מוליטפאס)

    +

    בקופת בית העסק יש להגיד לקופאי/ת באיזה כרטיס מדובר. יש בתי עסק שיכירו את הכרטיס ויש כאלה שיכירו אותו בשם מולטיפאס או רעיונית או גלובל תו.

    לעזרה אנא פנו למחלקת השירות בהר"י, בטלפון 03-6100471 או  באמצעות טופס מקוון

    במקרה של בעיית תפעול בקופת בית העסק ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של מולטיפאס >> 077-6051433


    במקרה של בעיית שירות כגון אי רצון בית העסק לכבד את הכרטיס ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של רעיונית >> 03-9223392

     

     

    האם ניתן לקבל החזר על רכישה בבית העסק?

    +

    החזר כספי/ ביטול הרכישה יבוצע על פי תקנון בית העסק בו בוצעה הרכישה.

    האם ניתן לממש יתרה בכפל מבצעים?

    +

    למעט וצויין אחרת, כרטיס הרופא (מוליטפאס) ניתן למימוש גם במצב של כפל מבצעים. במקרה של מבצע בלעדי ברשת (1+1, 50% הנחה על מוצר שני), עדיין תתקבל ההנחה שמעניק כרטיס הרופא.

    רכשתי בחנות מסחר והסכום הטעון בארנק לא כיסה את מלוא סכום העסקה

    +

    במידה והסכום הטעון בארנק רשתות המסחר (15%) לא כיסה את מלוא סכום העסקה, ניתן לשלם את היתרה בכל דרך אחרת – אשראי, מזומן או תווי שי.

    יחד עם זאת, באם קיימת יתרה כספית בארנק רשתות המזון (7%) ההפרש יגבה מיתרה זו באופן אוטומטי עד להשלמת סכום העסקה או חלק ממנה  

    שכחתי את הכרטיס הפיזי בבית, האם אוכל לבצע עסקאות?

    +

    יש אפשרות לבצע עסקאות ללא הכרטיס הפיזי:

    1. ניתן לבצע עסקאות ע"י הצגת/הקראת מספר הכרטיס בבית העסק. מספר הכרטיס מופיע בחלק העליון בעמוד הכרטיס באזור האישי שבאתר הר"י - לעמוד הכרטיס שלי.

    2. ניתן להוריד קוד QR  מעמוד הכרטיס שלי ב-SMS לטלפון הנייד, ולהציג אותו בבתי העסק תומכים בכך.

    איבדתי את הכרטיס הפיזי, מה עליי לעשות?

    +

    במקרה של חשש לאובדן הכרטיס הפיזי:

    באפשרותך לבצע באופן עצמאי חסימה זמנית של הכרטיס בעמוד הכרטיס שלי.
    אם הכרטיס יימצא, ניתן יהיה לשחרר את החסימה הזמנית באופן מיידי.

     

    במקרה של אובדן ודאי או גניבה של הכרטיס, נדרש לבטל את הכרטיס לצמיתות. יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי ללחוץ על חסימת כרטיס ולמלא בקשה לביטול כרטיס, או ליצור קשר עם מחלקת השירות של הר"י בטלפון 036100471.

    * כאשר כרטיס חסום זמנית, לא ניתן לממש עמו יתרה צבורה, הטבות או ביצוע פעולות, אלא רק לאחר שחרור החסימה.

     

    מצאתי את כרטיס הרופא (מוליטפאס) לאחר שאבד לי וביצעתי חסימה, מה עלי לעשות?

    +

    אם חסמת את כרטיסך באתר בחסימה זמנית, באפשרותך לשחרר את החסימה ולהפעיל את הכרטיס באופן מיידי. לחצו לשחרור חסימה

    כרטיסי נגנב או אבד וביקשתי לבטלו, האם היתרה וההטבות שלי נשמרים?

    +

    בעת ההודעה על אובדן או גניבת הכרטיס וביטולו, היתרה וההטבות אשר היו טעונים בכרטיס שבוטל יועברו בשלמותם לכרטיס החדש.

    ביטלתי את החברות בהר"י, האם הכרטיס שלי פעיל?

    +

    אם ביטלת את החברות בהר"י כרטיסך נחסם, אך ניתן לממש את היתרה הצבורה מטעינות קודמות.

    לא ניתן לממש יתרה צבורה בטופס התשלומים של הר"י לאחר ביטול חברות.

    אם ביטלת את החברות וחידשת אותה - המערכת תפעיל את הכרטיס מחדש עם חידוש החברות והוא יהיה פתוח לשימושך.