• כרטיס רופא
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    כל מה שרצית לדעת על כרטיס הרופא (מוליטפאס) החדש!

    אחת ההטבות העיקריות שהר"י מעניקה לרופאות ולרופאים המשלמים דמי חבר הינה כרטיס הרופא (מוליטפאס) – כרטיס חברות אקסלוסיבי המעניק הטבות והנחות במגוון בתי עסק.
    אנו גאים להשיק כרטיס רופא חדש לכל הזכאים, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומגוון רחב יותר של הטבות והנחות.

    מי זכאי לקבל את כרטיס הרופא (מוליטפאס)?

    +

    רופאים ורופאות, חברי וחברות הר"י מן המניין. סטודנטים וסטאז'רים שרשומים במאגר.

    הכרטיס מיועד לשימוש הרופא/ה ובני המשפחה, ללא החזקת כרטיסים נוספים לבני משפחה. ניתן לקבל את ההטבות וההנחות גם ללא נשיאת הכרטיס הפיזי, זאת באמצעות הקראת מספר הכרטיס במעמד התשלום.

    ניתן להעביר את מספר הכרטיס לבני משפחה, אך הטעינה תתבצע רק מכרטיס האשראי של בעל/ת הכרטיס.

    מצטרפים חדשים להר"י אינם צריכים להגיש בקשה מיוחדת, כרטיס רופא יונפק על סמך המידע שהוזן בטופס ההצטרפות.

    חברים ותיקים שאין להם כרטיס והם זכאים לקבל יכולים להגיש בקשה באמצעות טופס

    בעת ההנפקה יישלח סמס עם גישה לקבלת מספר הכרטיס לשימוש מיידי. הכרטיס הפיזי צפוי להישלח עד 45 יום מרגע ההנפקה.

    סטודנט/ית לרפואה בשנה האחרונה ללימודים זכאי/ת להצטרף להר"י כחבר/ה עמית/ה. החברות בתקופת הלימודים הינה ללא עלות. 

    סטאז'ר/ית זכאי/ת להצטרף להר"י כחבר/ה עמית/ה. החברות בתקופת הסטאז' הינה ללא עלות.

    * סטודנטים וסטאז'רים יקבלו קוד דיגיטלי. כאשר ישתנה הסטטוס שלהם ל-MD יודפס עבורם כרטיס פיזי ויישלח אליהם באמצעות הדואר.

    להצטרפות להר"י והנפקת כרטיס רופא (מוליפאס), הנפקת כרטיס לחבר קיים

    כרטיס הרופא הישן

    +

    עד מתי ניתן לממש יתרה? ניתן לנצל יתרה צבורה בכרטיס עד 12.2025; אין אפשרות להטעין את הכרטיס הקיים.

    כיצד מבררים את היתרה? לבירור יתרה של הכרטיס הישן

    היכן  ניתן לממש את היתרה? לרשימת הרשתות למימוש

    היתרה בכרטיס הישן לא מומשה, אני רוצה זיכוי: לא ניתן לקבל זיכוי (ניתן לנצל יתרה צבורה בכרטיס עד 12.2025)

    הכרטיס לא תקין/פג תוקף/אבד/נגנב ויש בו יתרה (סכום טעון): לא ניתן לקבל זיכוי, היתרה עוברת לכרטיס דיגיטלי.

     

    קיבלתי כרטיס דיגיטלי, ולא נשלח אליי הכרטיס הפיזי

    +

    אין צורך להגיש בקשה נוספת. בקשתך נקלטה במערכת והכרטיס החדש (מולטיפאס) יישלח לכתובתך המעודכנת אצלנו.

    אם בתוך חודשיים ממועד קבלת הכרטיס הדיגיטלי לא קיבלת כרטיס פיזי, אנא פנה/י למוקד השירות שלנו בטלפון 03-6100471

    בעיות בקבלת הודעת טקסט

    +

    ביקשתי לקבל QR קוד או ברקוד בסמס ולא קיבלתי - ייתכן שיש חסימה למספרך במערכת של ספק הסמס; עליך ליצור קשר עם מחלקת השירות.

    קיבלתי סמס לצפייה בקוד הכרטיס עם קישור. לחיצה על הקישור מובילה לעמוד שגיאה - הקישור שכולל בתוכו את קוד הכרטיס ניתן לשימוש מוגבל. יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי לצפות במספר הכרטיס או לבקש שליחת סמס עם QR קוד וברקוד לתשלום בבית העסק. הקישור יהיה מוגבל לשימוש ל-20 דקות, ולאחר מכן לא ניתן יהיה לפתוח שוב את אותו קישור.

    מה ניתן לעשות עם כרטיס הרופא (מוליטפאס)?

    +
    • מימוש בבתי עסק נבחרים - ביצוע עסקאות
    • מימוש הטבות בחנויות ובאתר כרטיס הרופא - מבצעים משתלמים והנחות לחברי/ות הר"י
    • תשלום על מגוון ממוצרי הר"י והמועצה המדעית - לא כולל קורסים ותשלום דמי חבר


    ראו מה ניתן לעשות עם כרטיס הרופא (מוליטפאס)

    נכון להיום מתאפשרות רכישה פיזית בלבד בקופת בית העסק.

    האם ניתן לרכוש את מוצרי הר"י באמצעות הכרטיס?

    +

    כן, ניתן לרכוש מוצרים מסויימים של הר"י באמצעות כרטיס הרופא ובהנחה של 15%. לרכישת מוצרי הר"י

    מה הפעולות שניתן לבצע באתר, בעמוד הכרטיס שלי?

    +

    ניתן לראות בעמוד הכרטיס שלי את היתרה בכל אחד מהארנקים, פירוט העסקאות בבתי עסק ובקשה לקבלת החזר טעינה, היסטוריית הטעינות בכרטיס ואת ביטולי הטעינות - בכל עת.

    צפו בפעולות שניתן לבצע

    איך ניתן לשלם עם הכרטיס?

    +

    ראו כאן את כל הדרכים לתשלום עם כרטיס הרופא החדש (מוליטפאס)

    ראו איך ניתן לשלם באופן דיגיטלי ללא צורך בכרטיס פיזי

    לשימוש מיטבי בהנחות, אנו ממליצים לשמור את המספר במקום מאובטח ונגיש.

    בקופת בית העסק יש להגיד לקופאי/ת באיזה כרטיס מדובר. יש בתי עסק שיכירו את הכרטיס ויש כאלה שיכירו אותו גם בשם מולטיפאס או רעיונית או גלובל תו.

    איזו הנחה מקנה הכרטיס?

    +

    הר"י מעניקה הנחה משמעותית בטעינת כסף בכרטיס הרופא (מולטיפאס), המחולקת לשני ארנקים:

    לאחר הקלדת סכום הטעינה, המערכת תפחית מהסכום שהוזן את שיעור ההנחה בהתאם, והתשלום יבוצע על הסכום הסופי לאחר ההנחה.

    ארנק רשתות המסחר המובילות, בעל שיעור ההנחה הגבוה יותר, הוגדר כברירת מחדל לשימוש ביתרה.

    במצב שבו תהיה יתרה בשני הארנקים, המערכת תשתמש ראשית בארנק עם שיעור ההנחה הגבוה, ורק לאחר שהסכום שם יסתיים המערכת תעבור לניצול הסכום מהארנק השני שמקנה הנחה בשיעור נמוך יותר.
     

    מדי חודש תיפתח זכאות להטבת זהב מיוחדת של 20% הנחה על טעינות עד לסכום של 1,000 ₪ בכל חודש.
    הטבת הזהב מוענקת בארנק רשתות המסחר במסלול 15%. לאחר מימוש ההטבה, המשך הטעינות מעל סכום זה, יזכו בהנחה קבועה ע"ס 15% עד לתחילת החודש העוקב.

    צפייה ביתרת הארנקים בעמוד הכרטיס שלי

    איך מטעינים את כרטיס הרופא (מוליטפאס)?

    +

    יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי, לבחור בלשונית "טעינת כרטיס", לבחור את הארנק הרלוונטי (מימוש בחנויות אופנה ומסעדות = ארנק של 15%, מימוש ברשתות מזון = ארנק של 7%) ולהקליד את סכום הטעינה הרצוי.

    המערכת תחשב את הסכום לתשלום (שיעור ההנחה יופחת מהסכום הנקוב). בסיום התהליך תקבלו הודעת טקסט עם עדכון יתרתכם.

    * התשלום מתאפשר עם כרטיס אשראי על שם הרופא/ה בלבד; לא מכבדים דיינרס.

    יש הגבלת טעינה חודשית של 10,000 שקלים. 
    אין הגבלת טעינה יומית, ניתן לממש את מלוא הסכום ביום אחד.

    *בכפוף למגבלות והתניות הרשת. יש רשתות שמאשרות תשלום עד לגובה מסוים מהעסקה.

    האם ניתן להיכנס לכרטיס הרופא (מולטיפאס) גם מאפליקצית הר"י?

    +

    כן. אזור כרטיס הרופא (מולטיפאס) החדש מופיע גם באפליקצית הר"י.

    במידה ואזור זה לא מעודכן או מוביל לאתר הכרטיס הישן, צריך להתנתק מהאפליקציה בתפריט מצד ימין ולהתחבר שוב.

    האם אפשר לעקוב אחר העסקאות שביצעתי עם הכרטיס?

    +

    בעמוד הכרטיס שלי ניתן לעקוב אחר העסקאות בלשונית ביצוע עסקאות.

    האם ניתן לקבל זיכוי על טעינה בכרטיס?

    +

    כן. הסכום הטעון בכרטיס יאופס (יופחת באופן מלא וינוכה מהטעינה) במידה ולא בוצע שום שימוש בסכום הטעינה.
    הזיכוי עצמו יבוצע דרך חברת האשראי אשר מחזירה את הכסף לכרטיס אשראי בו בוצע התשלום.

    קיבלתי הודעה על תקלה שאירעה בתהליך הטעינה, מתי זה יטופל?

    +

    המערכת סורקת את השגיאות שהתגלו ומטפלת בהן באופן אוטומטי. בסיום הטיפול יתקבל עדכון בהודעת טקסט.

    הייתי בבית עסק שלא זיהה את כרטיס הרופא (מוליטפאס)

    +

    בקופת בית העסק יש להגיד לקופאי/ת באיזה כרטיס מדובר. יש בתי עסק שיכירו את הכרטיס ויש כאלה שיכירו אותו בשם מולטיפאס או רעיונית או גלובל תו.

    מחלקת השירות בהר"י, בטלפון 03-6100471 או  באמצעות טופס מקוון

    האם ניתן לקבל החזר על רכישה בבית העסק?

    +

    החזר כספי/ ביטול הרכישה יבוצע  עפ"י תקנון בית העסק בו בוצעה הרכישה.

    האם ניתן לממש יתרה בכפל מבצעים?

    +

    כרטיס הרופא (מוליטפאס) ניתן למימוש גם במצב של כפל מבצעים. במקרה של מבצע בלעדי ברשת (1+1, 50% הנחה על מוצר שני), עדיין תתקבל ההנחה שמעניק כרטיס הרופא.

    רכשתי בחנות מסחר והסכום הטעון בארנק לא כיסה את מלוא סכום העסקה

    +

    במידה והסכום הטעון בארנק רשתות המסחר (15%) לא כיסה את מלוא סכום העסקה, ניתן לשלם את היתרה בכל דרך אחרת – אשראי, מזומן או תווי שי.

    יחד עם זאת, באם קיימת יתרה כספית בארנק רשתות המזון (7%) ההפרש יגבה מיתרה זו באופן אוטומטי עד להשלמת סכום העסקה או חלק ממנה  

    שכחתי את הכרטיס הפיזי בבית, האם אוכל לבצע עסקאות?

    +

    יש אפשרות לבצע עסקאות ללא הכרטיס הפיזי:

    1. ניתן לבצע עסקאות ע"י הצגת/הקראת מספר הכרטיס בבית העסק. מספר הכרטיס מופיע בחלק העליון בעמוד הכרטיס באזור האישי שבאתר הר"י - לעמוד הכרטיס שלי.

    2. ניתן להוריד קוד QR  מעמוד הכרטיס שלי ב-SMS לטלפון הנייד, ולהציג אותו בבתי העסק תומכים בכך.

    איבדתי את הכרטיס הפיזי, מה עליי לעשות?

    +

    במקרה של חשש לאובדן הכרטיס הפיזי:

    באפשרותך לבצע באופן עצמאי חסימה זמנית של הכרטיס בעמוד הכרטיס שלי.
    אם הכרטיס יימצא, ניתן יהיה לשחרר את החסימה הזמנית באופן מיידי.

     

    במקרה של אובדן ודאי או גניבה של הכרטיס, נדרש לבטל את הכרטיס לצמיתות. יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי ללחוץ על חסימת כרטיס ולמלא בקשה לביטול כרטיס, או ליצור קשר עם מחלקת השירות של הר"י בטלפון 036100471.

    * כאשר כרטיס חסום זמנית, לא ניתן לממש עמו יתרה צבורה, הטבות או ביצוע פעולות, אלא רק לאחר שחרור החסימה.

     

    מצאתי את כרטיס הרופא (מוליטפאס) לאחר שאבד לי וביצעתי חסימה, מה עלי לעשות?

    +

    אם חסמת את כרטיסך באתר בחסימה זמנית, באפשרותך לשחרר את החסימה ולהפעיל את הכרטיס באופן מיידי. לחצו לשחרור חסימה

    כרטיסי נגנב או אבד וביקשתי לבטלו, האם היתרה וההטבות שלי נשמרים?

    +

    בעת ההודעה על אבדן או גניבת הכרטיס וביטולו, היתרה וההטבות אשר היו טעונים בכרטיס שבוטל יועברו בשלמותם לכרטיס החדש.

    ביטלתי את החברות בהר"י, האם הכרטיס שלי פעיל?

    +

    אם ביטלת את החברות בהר"י כרטיסך נחסם, אך ניתן לממש את היתרה הצבורה מטעינות קודמות.

    אם ביטלת את החברות וחידשת אותה - המערכת תפעיל את הכרטיס מחדש עם חידוש החברות והוא יהיה פתוח לשימושך.