• אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • מה תרצו למצוא?

        הרעלת סלבוטאמול (ונטולין)

        הרפואה | כרך

        חוברת 1, אפריל 1997
        עמ׳

          תקציר

          Salbutamol Intoxication

           

          Haim D. Danenberg

           

          Division of Medicine, Hadassah University Hospital, Jerusalem

           

          A 20-year-old asthmatic woman who ingested 300 mg of salbutamol (Albuterol) and 30 g of paracetamol is presented. She had sinus tachycardia up to 160/min, hypotension (80/50 mmHg), tremor, hypokalemia (2.1 mEq/l) and hyperglycemia (12.1 mEq/l). Treatment was by gastric lavage, fluids, potassium and N-acetylcysteine. Symptoms resolved in 24 hours.

          הבהרה משפטית: כל נושא המופיע באתר זה נועד להשכלה בלבד ואין לראות בו ייעוץ רפואי או משפטי. אין הר"י אחראית לתוכן המתפרסם באתר זה ולכל נזק שעלול להיגרם. כל הזכויות על המידע באתר שייכות להסתדרות הרפואית בישראל. מדיניות פרטיות
          כתובתנו: ז'בוטינסקי 35 רמת גן, בניין התאומים 2 קומות 10-11, ת.ד. 3566, מיקוד 5213604. טלפון: 03-6100444, פקס: 03-5753303