• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    ביטוח בריאות קבוצתי – רובד קטסטרופות ויחידת פיצוי למחלות קשות לחברים/ות עד גיל 47

    סוג הביטוח

    ביטוח בריאות קבוצתי להשתלות בארץ ובחו"ל, ניתוחים וטיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות והוצאות נלוות לחברי/ות הר"י זכאים/ות, ופיצוי בגין מחלה קשה (לחברי/ות הר"י זכאים/ות עד גיל 47).

    מי זכאי לקבל את הביטוח?

    +

    חבר/ת הר"י יצורפו, לפרקים א' עד ו' כולל (חברים/ות עד גיל 47 יצורפו גם לפרק ז'*), על פי דיווח של הר"י לאחר 3 חודשי תשלום דמי חבר מלאים ברצף (הזכאות תיכנס לתוקף החל מהחודש הרביעי), ובתנאי שלא הודיעו בכתב על סירוב להעברת פרטיהם למבטחים בתוך 30 יום מקבלת מכתב המיידע אותם על אפשרות זו.

    *יחידת פיצוי אחת

    **הזכאות לביטוח היא לחבר/ת הר"י אשר שילמו דמי חבר מלאים לפחות 12 חודשים לפני פרישה ו/או לפני גיל 66 (המוקדם ביניהם).

    הבהרה: גמלאי המשלם דמי חבר מופחתים ולא שילם לפני פרישתו לגמלאות דמי חבר מלאים במשך 12 חודשים לפחות אינו זכאי לביטוח.

     

    לתשומת לבכם:
    הפסקת תשלום דמי חבר מבטלת את הזכאות לביטוח באופן מיידי.
    השלמת תשלום רטרואקטיבית בתוך 3 חודשים מקיום החוסר תאפשר המשכיות ברצף.

    התחלת תשלום מחדש, לאחר הפסקת תשלום, ללא השלמת חוב רטרואקטיבית בתוך 3 חודשים, כאמור לעיל, תהיה בכפוף לתקופת אכשרה וחריג מצב רפואי קיים, על פי הפוליסה.

    מי זכאי לרכוש את הביטוח באופן וולונטרי ובגבייה אישית ישירה למבטח?

    +

    בני/ות זוג של חברים/ות וילדיהם, לרבות ילדים בוגרים (מעל גיל 25) ובני משפחותיהם.
    אלמנים/ות וילדיהם, לרבות ילדים בוגרים ובני משפחותיהם של חברי/ות הר"י שהיו מבוטחים בעת שהחבר/ה הלכו לעולמם חו"ח.

    איך להצטרף?

    +

    חבר/ה זכאים יצורפו עפ"י דיווח של הר"י לאחר 3 חודשי תשלום דמי חבר מלאים ברצף (הזכאות תיכנס לתוקף החל מהחודש הרביעי) ובתנאי שלא הודיעו בכתב על סירוב להעברת פרטיהם למבטחים בתוך 30 יום מקבלת מכתב המיידע אותם על אפשרות זו.

    להרחבה וצירוף בני משפחה –
     לטופס הרחבה וצירוף בני משפחה  ללא מחלות קשות – ללא חיתום (בחלון הזדמנות) ו/או לבני משפחה של חברים/ות חדשים/ות זכאים/ות כמפורט לעיל
     לטופס הרחבה וצירוף בני משפחה – עם חיתום לחברים/ות קיימים/ות או חברים/ות חוזרים/ות ובני משפחתם/ן.

    ההרחבה לפרק ז' – פיצוי בגין מחלות קשות כרוכה במילוי הצהרת בריאות.

    הגשת תביעה

    +

    כמה אפשרויות להגשת התביעה:

    1.  ישירות דרך אתר מנורה, לתמיכה יש לפנות לשירות הלקוחות של הר"י (מפורט בסעיף 3)
    2. על ידי מילוי  טופס תביעה השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל טופס תביעה מחלות קשות טופס תביעה לתרופות מיוחדות, ושליחתם למייל המופיע בראש הטופס
    3. דרך שירות הלקוחות של הר"י, יש להעביר את טופס התביעה הרלוונטי בצירוף כל המסמכים הנדרשים כפי שפורטו בטופס ולהעבירם באמצעות פקס: 03-7519006 או באמצעות מייל

    צריכים עזרה?

    +

    לשאלות והבהרות   אנא פנו בטופס מקוון או  בטלפונים: 03-6100471, 03-6100436