11/11/2025בתהליך חידוש ביטוח הבריאות, בעקבות שינויי רגולציה, התאמות במבנה הפוליסה ועלייה משמעותית בעלויות נוצרו עומסים תפעוליים הן בהר"י והן במנורה.
עקב עומסים חריגים במענה טלפוני ובדוא"ל, קיבלנו אורכה לביצוע חידוש/המשכיות רטרואקטיבית החל מ־1.10.2025, לכל מי שיבצע את הפעולה עד 31.12.2025.
אנחנו עושים כל מאמץ להשיב לכל פנייה, לטפל בכל סוגיה ולתת מענה מקצועי- גם אם לעיתים המענה יגיע באיחור.
אנו מבקשים להבהיר חד משמעית:
אף אחת ואחד מכם, חברות וחברי הר"י, לא יישאר ללא מענה או ללא כיסוי – כל המעוניין לחדש את הביטוח החל מ־1.10.2025 יוכל לעשות זאת במתכונת החדשה.
כל תביעה לאחר תאריך זה, גם לפני חידוש הפוליסה רטרואקטיבית, תטופל בהתאם לתנאי הפוליסה החדשים החל מ־1.10.2025 ובלבד שתינתן הוראה לחידוש הפוליסה לפני 31.12.2025.
לכל שאלה או בעיה, ניתן לפנות לכתובת המייל: [email protected]
הפניות מטופלות לפי סדר הגעתן, וכל שאלה נפוצה תתועד ותעודכן גם באתר הר"י.
בנוסף, בימים הקרובים נעדכן לגבי מספר הרצאות זום בנושא חידוש הביטוח בהן יהיה זמן לשאלות.
תודה רבה על ההבנה והסבלנות.
*המידע רלבנטי לחברי הר"י בלבד, הזכאים לביטוחי בריאות.
בחזרה לכל עדכונים ופרסומים