• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • איגרת לרופאות ולרופאים

    ישראל במלחמה

    11.10.2023

    רופאות ורופאים יקרים,

    ימים שחורים עוברים עלינו כמדינה, כאומה וכעם. הכאב וההלם עדיין אוחזים בכולנו, רבים מאיתנו נפרדים בצער ממכרים, חברים ובני משפחה. ליבנו עם משפחות הנרצחים, הנעדרים והחטופים.

    מאז שעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, יום ה-7 באוקטובר שייזכר כאחד הארורים בתולדות עמינו, מטפלים הצוותים הרפואיים באלפי נפגעים ונפגעות בדרגות פציעה שונות ומורכבות. אני מבקש להודות ולחזק כל אחת ואחד מכם על המסירות ועל גדלות הרוח. אני רואה את הסולידריות, רופאות ורופאים שעוזבים הכל ומגיעים לעזור לחבריהם בסורוקה, בברזילי, באשדוד ובמקומות נוספים.

    בזמן של שבר עמוק, של משבר אמון גדול ושל סדק רחב בביטחון האישי, אתם הרופאים והרופאות מהווים משענת איתנה למטופלים, למערכת ולחברה כולה. מול מלאכי המוות, מול מרצחים מתועבים שלא מבחינים בין דם לדם, אתם המלאכים בלבן.

    חברים, אין לי ספק שלימים הקשים האלה יש גם תהודה נפשית. רבים מאיתנו נחשפים למראות קשים, הסטרס והחרדה נוגעים בכולנו במידה זו או אחרת.

    ההסתדרות הרפואית התגייסה במוצאי שבת והקמנו 4 מוקדים הנכונים ומוכנים לתת סיוע (מספרי הטלפון למטה). כמו כן, אנו בקשר שוטף והדוק עם השטח – הוועדים, משאבי אנוש, מנהלים ומשרד הבריאות, ודואגים לספק פתרונות לבעיות כמו ציוד, מזון הן בבתי החולים והן למשפחות. אנו גם דואגים להיות בקשר עם הגמלאים שלנו בדרום והקמנו מתחם ייעודי באתר שלנו עבורכם בעת הזו - לכניסה למתחם לחצו כאן.

    חשוב לציין כי אנו עמלים גם לטובת שינוי מתכונת העבודה ככל שיידרש על פי הצרכים בשטח.

    אנא, אל תהססו לפנות אליי גם באופן אישי – אני זמין עבור כל אחד ואחת. 

    בתקווה לימים טובים יותר,
    פרופ' ציון חגי
    יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל